Электромобили своими руками

Электромобили. Пока все говорят о них – мы их делаем.
It is currently 17 Aug 2018, 09:57

All times are UTC + 2 hours




Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Наш Nissan Leaf (Вінниця, від Максим і Тетяна)
PostPosted: 10 Jan 2017, 18:03 
Offline
Пользователь серийного Электромобиля
Пользователь серийного Электромобиля

Joined: 02 Jun 2015, 15:33
Posts: 6
Location: Вінниця
Доброго дня, шановні.
Хочу почати ділитись із вами нашим досвідом володіння нашим авто.

У нас білий Nissan Leaf 2013, S+
Брали ми його в Elmob, у Захарія, з досить немалим пробігом - 51К, і батареєю просадженою на 10%
Є CHAdeMO, і 6,6 кВт від звичайної побутової мережі, камера.

Катаємось уже місяць - не можемо натішитись - і швидко, і комфортно, і заправлятись не треба )
Живемо у приватному будинку, і катаємось в основному по місту, то ж для нас машинка практично ідеальна.

Уже є відеоогляд нашої ластівки від tarkoukrа,
який ви можете знайти на його каналі Nissan Leaf : знайомство

See this video on YouTube

Маємо на меті популізаціє електроруху у Вінниці - вже провели близько 15 тест-драйвів серед друзів і знайомих, і 3 абсолютно незнайомим людям )

_________________
Leaf 2013, S+, CHaDeMo, 90%SoH


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Наш Nissan Leaf [Вінниця, Максим і Тетяна]
PostPosted: 25 Jan 2017, 11:19 
Offline
Пользователь серийного Электромобиля
Пользователь серийного Электромобиля

Joined: 02 Jun 2015, 15:33
Posts: 6
Location: Вінниця
Кажуть взимку електромобілі неефективні, тож поділюсь своїм досвідом.

Ми купили авто на початку зими, тож я не знаю що там влітку, але взимку воно мене вже радує.
Наш цикл в основному це розвезти всіх по роботах/садочках і ввечері, заїхавши в супермаркет чи епіцентер повернутись додому.
Зима цього року видалась холодна, -10 взагалі була не новина, а на різдво і до -25 падала.

По комфорту:
Раніше я їздив на дизелі, в рукавицях, і тепло в машині ставало вже десь біля садочка нашого Матвійка.
В ліфі ж, для зменшення витрат енергії на пічку, є обігріви всіх сидінь і керма. За лічені секунди нагрівається, і тобі вже абсолютно комфортно.
Та й пічка електрична, тож за хвилину вже починає дути теплом в пику.
До того ж якщо авто стоїть на зарядці, то запрограмований клімат автоматично вмикається зранку і розігріває ще до того, як ти в нього сів. Vebasto, йопт )

По витратам:
За рахунок ввімкнених обігрівів всього, пробіг зменшується відсотків на 30.
реально виходить 85-90км чистого ходу. Але покищо в нас не було недостатку побігу, та й декілька зарядок по місту можуть запросто виправити це.

По експлуатації
Так, ніссан не рекомендує використовувати авто якщо температура батареї нижча за -15,
і не рекомендує зберігати авто більше 7-ми днів в місці, де температура нижча -25.

Але ми щодня їздимо, і щоночі ї заряджаємо.
В обох циклах батарея гріється )
Я спеціально не заряджаю авто вдень, і ставлю авто найпізніше - по-перше не заважає іншим приладам,
по-друге - авто зарядиться десь о шостій ранку, і всю ніч батарея буде грітись в процессі заряду)
Таким чином в мене завжди термометер на панелі приладів показує 3-4 поділки, і температура батареї вища 0 градусів за цельсієм.


Attachments:
termometer.jpg
termometer.jpg [ 96.03 KiB | Viewed 929 times ]

_________________
Leaf 2013, S+, CHaDeMo, 90%SoH
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Наш Nissan Leaf (Вінниця, від Максим і Тетяна)
PostPosted: 15 Jan 2018, 18:00 
Offline
Пользователь серийного Электромобиля
Пользователь серийного Электромобиля

Joined: 02 Jun 2015, 15:33
Posts: 6
Location: Вінниця
Часто питають про те, скільки машина може проїхати взимку.
Тож я заміряв.

Так, як середня температура коливалась в районі 0, назвемо його "прохолодний період" :)

Ітак по підсумках цього періоду:
4 км/квт
24,5 квт/100км
89,5 км на повному заряді

Чому так мало? де 120 літніх кілометраів?
Все справа в обігріві і їзді по місту. Ми їздимо короткими переїздами, Постійно користуючись всіма 3ма підігрівами сидінь, керма. постійно тепло в ноги і чисте скло, тож кліматична установка споживає чимало енергії (біля2х кВт на годину).
Виходить машина швидко розігрівається, проїхали 10 км - пішли по справах - машина вистигає. І так постійно.
Зате великим плюсом є те, що не витрачається ані секунди на прогрів авто, - сів і поїхав. Підігріви і салон розігріваються за лічені секунди, І їздити завжди дуже комфортно.

Я час від часу викладаю такі постіки у себе на ФБ, тож побачити можна тут


Attachments:
File comment: В кінці періоду
after.jpg
after.jpg [ 92.26 KiB | Viewed 408 times ]
File comment: До початку періоду
before.jpg
before.jpg [ 137.84 KiB | Viewed 408 times ]

_________________
Leaf 2013, S+, CHaDeMo, 90%SoH
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Наш Nissan Leaf (Вінниця, від Максим і Тетяна)
PostPosted: 16 Jan 2018, 08:55 
Offline
Создатель ЭМ
Создатель ЭМ
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 02:59
Posts: 1268
Location: Украина. Жмеринка.
amuletgrey wrote:
Постійно користуючись всіма 3ма підігрівами сидінь, керма.

Ну это барские функции...на них можно сэкономить.

_________________
Peugeot 205 Электро (Жмеринка, от GOGA65), Готовность 97.5%, 24000км пробега


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Наш Nissan Leaf (Вінниця, від Максим і Тетяна)
PostPosted: 16 Jan 2018, 21:25 
Offline
Создатель ЭМ
Создатель ЭМ
User avatar

Joined: 18 Dec 2011, 19:44
Posts: 523
Location: Харьков-České Budějovice
Такая экономия никому не принесёт пользы. Подогревы сидений создают комфорт и берегут здоровье, а значит человек меньше устанет за рулём и будет больше внимания уделять вождению автомобиля а не думать как согреться, да и по приезду сможет заняться чем то полезным , а не отогреваться под одеялом или в горячей ванне ;) А уж обогрев стекол - это вообще важнейший элемент безопасности, обзорность в современных условиях движения сложно переоценить. Да и вообще всё что облегчает труд водителя очень важно , ведь утомлённый водитель имеет больше вероятность ошибаться. Даже на военной технике ставят иногда автоматические коробки передач именно для того что бы солдат меньше утомлялся и отвлекался на то что может работать без его участия во время выполнения боевой задачи.

_________________
Переход на электромобили -это шаг, который необходимо сделать, что бы попасть в будущее.
Мои конверсии: Электроквадроцикл Торнадо, Электромотоцикл Урал,
Нива Электро


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Наш Nissan Leaf (Вінниця, від Максим і Тетяна)
PostPosted: 17 Jan 2018, 08:30 
Offline
Создатель ЭМ
Создатель ЭМ
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 02:59
Posts: 1268
Location: Украина. Жмеринка.
Olaff - С одной стороны я с вами согласен,а с другой стороны многие стали "комнатными" и идет деградация нации,зачем о чем то думать - все решит автоматика :| ,хотя и она зачастую подводит... :roll:

_________________
Peugeot 205 Электро (Жмеринка, от GOGA65), Готовность 97.5%, 24000км пробега


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Наш Nissan Leaf (Вінниця, від Максим і Тетяна)
PostPosted: 17 Jan 2018, 13:19 
Offline
Создатель ЭМ
Создатель ЭМ
User avatar

Joined: 18 Dec 2011, 19:44
Posts: 523
Location: Харьков-České Budějovice
Так что бы не быть комнатными надо спортом заниматься, ходить в походы и т.д. а не истязать себя холодом во время езды. Да и вряд ли из кого-то можно сделать "настоящего мужика" с помощью плохо отапливаемой машины, особенно если водитель женщина :oops:

_________________
Переход на электромобили -это шаг, который необходимо сделать, что бы попасть в будущее.
Мои конверсии: Электроквадроцикл Торнадо, Электромотоцикл Урал,
Нива Электро


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Наш Nissan Leaf (Вінниця, від Максим і Тетяна)
PostPosted: 17 Jan 2018, 14:06 
Offline
Пользователь серийного Электромобиля
Пользователь серийного Электромобиля

Joined: 02 Jun 2015, 15:33
Posts: 6
Location: Вінниця
Шо делать, если в твоей теме флудят Одминьі? (с)

Не знаю як вам, а в мене часто раніш боліла спина, тож зайвий раз заморожувати сідниці бажання не маю)
Позаду діти, їхнє здоров'я теж мені дуже цінне.

Підігрів керма то взагалі чудо із чудес - я раніше на дизелі хвилин 10 рулював 2 пальцямі, бо кермо в -10 перетворюється на крижаний бублик.
Це ж ніфіга не безпечно.
Тож зараз, міцно взявшись за кермо це по суті покращення безпеки водія і пасажирів.

_________________
Leaf 2013, S+, CHaDeMo, 90%SoH


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Наш Nissan Leaf (Вінниця, від Максим і Тетяна)
PostPosted: 17 Jan 2018, 14:19 
Offline
Пользователь серийного Электромобиля
Пользователь серийного Электромобиля

Joined: 02 Jun 2015, 15:33
Posts: 6
Location: Вінниця
Мене тут дехто попросив ще зробити постік про літній сезон
Я починав експеримент 11 травня, а попередній чекпоінт, до "холодно періоду" робив 18го жовтня.

Ітак за теплий сезон ми проїхали 7227 км
І витратили на це 1'127 кВт*годин (так, трохи більше 1.1 мегаватт годин)
Середні витрати виходять 6.4 км/кВт*год
або 15,6 кВт*год на 100 км.

* В нас двозонний лічильник, і реле часу на зарядці, тож заряджаємось в основному по нічному тарифу. і витратили за весь час трохи більше 1 тисячі гривень.

* Якби ми досі їздили на дизелі, і витрачали 6.5 л/100 км (що досить небагато, погодьтесь), то витратили б 468 літрів пального, а при ціні в 23 грн/л - 10'700 гривень!

* У нас батарея 22 кВт*год, 90%, а значить залишкова ємність - 19,8 кВт*год

А це значить, що на одному заряді ми гарантовано можемо проїхати 126 км.

* Пройшло 160 днів, а значить середня подорож у нас 45 км/день :)


Attachments:
File comment: Перед настанням холодів
after.jpg
after.jpg [ 112.65 KiB | Viewed 336 times ]
File comment: Із самого початку періоду
before.jpg
before.jpg [ 33.07 KiB | Viewed 336 times ]

_________________
Leaf 2013, S+, CHaDeMo, 90%SoH
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Наш Nissan Leaf (Вінниця, від Максим і Тетяна)
PostPosted: 20 Jan 2018, 20:18 
Offline
Создатель ЭМ
Создатель ЭМ
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 02:59
Posts: 1268
Location: Украина. Жмеринка.
Ребята поправьте меня в расчетах,если что не так(а если не в теме,пусть модератор перенесет)
Батарея Нисан-Лиф рассчитана на:
200 000км и стоит она 8000$
и плюс рарядка от сети по 1,68грн/КВт с расходом 15КВт/100км на
200 000км потратим на свет 1770$
Если ездить на "бензинке" с усредненным расходом 10л/100км,считая 1л/$ то на
200 000км затраты на бензин 20 000$
Получается не такая уж и большая разница - конечно еще не учитаны расходники бензинки, но судя по стартовой цене электрички думаю разница сведется вообще к нулю,или в минуса и как кроме энтузиазма защитить окружающую среду - финансовой экономии не видать?

_________________
Peugeot 205 Электро (Жмеринка, от GOGA65), Готовность 97.5%, 24000км пробега


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
...